Wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać:
a) imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości,
b) tytuł prawny władania nieruchomością,
c) nazwę gatunku drzewa lub krzewu,
d) obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 m,
e) przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew,
f) przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu,
g) wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy
Pokój nr 6 /przyjmowanie i weryfikowanie wniosków, wydawanie dokumentów/
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 16:00
tel: 85 681 24 87 wew 37
e-mail: srodowisko@ug.bialowieza.pl
Posiadacz nieruchomości ponosi opłaty za usunięcie drzew lub krzewów zgodnie z rozporządzeniem ministra środowiska z dnia 13 października 2004 r. w sprawie stawek opłat dla poszczególnych rodzajów i gatunków drzew (Dz. U. z dnia 20 październik a 2004 r.).
Usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości może nastąpić po uzyskaniu zezwolenia wydanego przez wójta, burmistrza albo prezydenta miasta na wniosek posiadacza nieruchomości. Jeżeli posiadacz nieruchomości nie jest właścicielem – do wniosku dołącza się zgodę jej właściciela.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Białowieża